Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

12 Eylül 2014 Cuma

Yine Gece

Kalbimin derinliklerinde unutulmuş hikayeler,zaman engel olmuş bunca zaman,kimi bir anı kimiyse bir kabus olur gecelerde,uzandım koltuğa ve bir sigara yaktım yanımda ki sehpanın üzerinde tozlu anılarım,bir örümcek tavanda gezinirken yere düşüyor ansızın,kalbimin ritimleri bozuk olsada gönlümün duvarları taştan,hala o an ilk gözlerini gördüğüm o an,yüzümdeki garip gülümsemenin çizgileri hala duruyor,o hayatımdaki her ilk sanki,özlem denen katil bazen beni buluyor işte ama bilmiyorki hayat benim sevgimi,saçları ipek,gözleri inci,sözleri bal peteği,sevmeye dair her şeyim,sonra kalkıyorum onun hayali ile koltuktan geniş caddede bir tur atıp ışıksız bir yerden yıldılarla buluşuyorum sanki hepsi bana göz kırpıyor her yıldız onu hatırlatıyor,parlak ve eşşiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....