Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

27 Eylül 2014 Cumartesi

İçimde bir sıkıntı var

Hala ne olduğunu bilmediğim bir sıkıntı var içimde,nasıl geçer ne zaman geçer bilmiyorum,ama ruhum sanki bir mengeneye tutturulmuş gibi sıkışıyor,aslında bir boşluk var diyebiliriz,hani yıldızlı bir gecede kapm ateşinde otuturken eksik olan tek şey vardır ya işte öle bir şey,sanki benimle olması gereken fakat şu an uzakta olan birisinin boşluğu var içimde,yemek masasındaki tuzluk gibi,arabadaki benzin gibi,yüzümdeki göz gibi tamam olaması geren bir şey yok şu an benim içimde,aklıma bir sürü düşünce geliyor fakat onları tamamlayacağım kişi şimdi çok uzakta.
Feryat etmek istemiyorum fakat beni bana getirecek kişi yok şu an varla yok arasında bir yerdeyim,uyuyorum uyanıyorum hayatı yaşamaya çalışıyorum fakat hep bir şeyler eksik kalıyor,ilham perilerim bile kaçmış şiir maya tutmuyor artık,aklıma gerliyor bazen burdan uzklaşıp tek başıma yaşamak,ama insan tek yaşayacak olsa Allah Hz.Ademin yanına Hz.Havva'yı yaratmazdı.Yani yalnız kalmak değilde uzaklaşmak aslında bana her saniye acı veren herşeyden bir anlık uzaklaşmak istiyorum yada karşıma öle biri çıksınki onunla her şeye varım.İçimde bir sıkıntı var diyorum ağaçlara,yapraklarını sallandırıp geçiyorlar,içimde bir sıkıntı var diyorum toprağa,bir fidan gösteriyor bana,içimde bir sıkıntı var diyorum bulutlara onlarda yağmurla cevap veriyor bana.
Dün gece çıktım sokağa ve yağan saf yağmurun altında ıslandım okadar güzeldi ki ayrılamadım hüzün damlalarından tabi sonra hasta olmiyim diye hemen eve geri girdim ama o an içimdeki sıkıntıyı doldurdu yağmur damlaları.
Son bir sözüm var şu içimdeki sıkıntıya''Bazen sıkıntıyı takmamak lazım,bende öle yapıcam''...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....