Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

2 Ocak 2014 Perşembe

Kapat

Kapat hadi gözlerini ve bir an düşün bensiz geçen her gününü,ağla biraz her göz yaşın beni hatırlatsın sana.Kapat hadi kapılarını kimsenin aşkı girmesin kalbine benimkinden başka,her yağmuru gördüğünde ben geleyim aklına.Kapat hadi artık açık olan sandıkları benden aldığın her sevgiyi kilitle açılmasın bir daha.Kapat artık bensiz defterini ve kapkara bir sayfaya daha adım at bensiz bir sayfaya.Kapat artık ne kaldıysa geriye benden sana,kapat artık kulaklarını duymasın onlar sessiz çığlıklarımı,kapat artık gözlerini görmesinler çelik zincirlerde ki bedenimi,kapat artık avuçlarını sana verdiğim son hediye kalsın orada kimse almadan.Bende açayım ne kaldıysa kalbimde sonuna kadar herkes inansın sahte yalanlarını.Bende gideyim artık sensiz olan bir yere de açtığın yaraları sarayım bir kağıt parçasıyla.SEN YİNEDE KAPAT KALBİNİ GİRMESİN KİMSE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....