Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

11 Ocak 2014 Cumartesi

boş ver

Rüyama sen girdin yine dün gece,beyaz bir elbise elinde çiçek vardı birde,bende üstüme siyah bir smokin çekmişim ki sorma,sen bana doğru yaklaştın sen yaklaştıkça ben heyecandan tir tir titremeye başladım,sen yaklaştıkça ben terlerle savaşmaya başladım,sen yaklaştın bana doğru gülümsedin ve yol istedin,dünya başıma yıkıldı birde baktım ki arkamda başka bir erkek sana elini uzatmış,ağladım ama başka bir yerdeydim bu sefer,kapkaranlık bir zindan,zincirler bütün bedenimi sarmış bir şekilde kırık bir sandalyede oturmuş senin bana çektirdikler'in isminde bir filim izliyordum kafamı çevirmek istiyorum fakat iki yandan çiviler engel oluyor sonra bütün cesaretimi toplayıp çeviriyorum,çiviler bir anda beynime dalıyor,gözlerimi tekrar çevirdiğimde sizin sokakta aynı bankta oturmuş buluyorum kendimi,aynı sokak lambası aydınlatıyor yine beni,bu sefer diyorum tamam artık göreceğim ama bir bakıyorum elimdeki kağıtlar yavaş yavaş kaplıyor bedenimi ben nefes alamıyorum bir anda küçücük bir delikten seni görüyorum,gülüyosun yüzüme,sanki olanlardan zevk alıyosun gibi davranıyosun,sonra birde bakıyorum uyanıyorum ve sen yoksun,Neyse boş ver kime anlatıyorumki sen zaten yoktun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....