Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

6 Ocak 2014 Pazartesi

Ölüm rabıtası

Bazen seni düşünmek bazende sensizliğe bir bakış atmak bana hatırlatır,bazen sessizlik bazende çılgınca bir şarkıdır.Sensizken oturur hayallerim bomboş bir odada yalnız başına,gözler kapanır ölüm rabıtası yapılır.Düşünmek istemiyorum der beynim,susar dudaklarım sensiz saatlerde konuşur zamanda kaybolmuş aklım,ama düşünce yine yalnızım,zifiri karanlıkta kaybolmuş benliğim,sisli sokaklarda hep şov yapmış bakışlarım,kapanmış sana açık olan kapılarım,kalmamış sana ayıracak bir zamanım.Ölüm rabıtası yapıyorum yine,azraille bahis oynar gibiyim birazda,kabirde parti misali kıpır kıpır anılarım,sayfa sayfa okudum ben seni sensizlikte kaybolmuşken,yalanlar uzun bir koy gibi uzandı benliğimde,yağmur damlaları toprakla dans ederken ezdiğim yeşilliğin haddi hesabı yok be sevdiğim...Yine ölüm rabıtasındayım ben sensizlikte kaybolmuşken kapanmış yine göz kapaklarım,ortada sefer yapıyor senin yalanların,ben yine yalnızlıkla bahis oynamaktayım.Ölüm rabıtasındayım,bedenimin her zerresinde acılarda kıvranmaktayım,zamanın içinde kaybolmuş hayatım ben bu günde ÖLÜM RABITASINDAYIM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....