Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

24 Ocak 2014 Cuma

Sen bir sınavsın

Sen bir sınavsın yarim senle konuşmam için akşamdan dersime çalışıp geliyorum,sen bir sınavsın çünkü çalışmayınca seni geçemiyorum sınıfta kalmışım gibiyim sanki bütünlemelerle boğuşuyorum seni dinlerken,kalemimle yazıyorum sana cevapları ama sen hep bir yazım hatası bulup not kırıyosun kalbimden sen kalbimdeki gerçek sınavsın seni her hafta çalışıyorum,tatilimi bölüm sana geliyorum sen dakikalarıda alıp beni tutuyorsun bomboş sınıfta ben hep sana çalışıyorum,kalbim bu günkü imtihanını vermek için çırpınırken sen zorlu bir hoca gibi beni şüpheli gözlerinle süzüp kağıdama dönmemi söylüyorsun,ben seni çözmeye çalıştıkça sen daha bilinmeyen denklemler oluyorsun ben silgiyle sildikçe yanlışları sen mürekkeple yeniden yazıyosun ben susmak istesemde sen konuşuyosun,sen hep not kırıyosun yıl sonunda bir kata bulut gibi çöküp üstüme kasvet salıyosun gönlüme,evet yine senden düşük aldım seni geçemedim bütünlemeye kaldım tatilimi senle bölüp senle devam ettirmek istiyorum ben artık seni çözmek istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....