Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

7 Ocak 2014 Salı

Kes

Bu gün rest çekmek geldi içimden sana,bağırmak istiyorum sensizliğe,kapatmak istiyorum özlemini paslı demirlerin arkasına,dur sakın kaçma saklanma,artık konuşma kes,bana bağırma kes,sen sus beni dinle,aklıma gelmişken susturma beni engel olma sözlerimin içinde ki çılgın şimşeklere,hadi kaybol gözlerimin önünden bir daha salıverme hayalini gözlerimin önüne,Kes konuşma artık beni benimle bırak kaybol,kaybol da görmesin sensizliğe alışmış gözlerim,benden istediklerin bana ağır geliyor artık kaldırmak için vince ihtiyaç duyuyorum,Sende duyuyor musun bir ses derinden bir inleme ve bir acı çığlık var havada sanki sisin içinde yayılıp giden bir yalvarma var hayata sanki duydun mu sevgili yada sen kes,konuşmak sana artık eskisi kadar yakışmıyor gülüşlerin yitirmiş enerjisini ışık yaymıyor artık etrafa,ben senden bütün öfkeni devir aldım sen hala uykunun kuçağında seyahat etmekle meşkulken ben şu anda ölümle güreş tutmaktayım,uçurumlarda eski kırık kütklerin üstünden karşıya geçmeye çalışan kalbimle yolculuktayım,sen sadece sus konuşma KES...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....