Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

28 Ocak 2014 Salı

Gelecek

Geleceği hayal ettim bu gün uyumadan önce,ama nedense sadece sen aklıma geldin,düşüncelerim mola verirken kalbim seni düşünerek hızlanmaya başladı,bir sürü teknolojik alet gözümün önünden geçti,bir sürü hayal içinde yitirdim benliğimi seni düşünürken ısındı buz gibi sokaklar alevler dahada şiddetlendi bir an zamansa su  gibi aktı ayaklarımın dibinden susmayı yeğledim biraz dahada geriye gitmektense ileriye baktı gözlerim baktıkça açıldı ufuklar,iz bırakmıştı uçaklar,bir sandığa kilitlenmişti eskiyen zamanlar yıldızlara baktım bir an aklıma binlerce düşünce dank etti bir yıldız göz kırptı sanki çok uzaktan engin okyonusa diktim gözlerimi,yelkeni olmayan,dümeni kırılmış bir gemiye binip sensizliğe yelken açtım  hafiften,yosun kaplı kayalar nasılda yorgun yorgun karşılıyordu dalgaları,dalgalarda nazik ve zarif bir şekilde kucaklıyordu yosunlu kayaları...Bir cisim yaklaşıyordu uzaktan sensizlikte boğulmuş denizde,yaklaştıkça karardı gökyüzü su bir anda buz kütlelerine dönüştü aslında gelecekte sen vardın bıraktığın acılarla dolu bir oda vardı bir de,anahtarı uzayın derinliklerinde kaybolmuştu,yıldızlar bazen onu gördüklerini söyler ama sonra yine kaybederlerdi sen geçmişinle geleceğin arasındaki tek köprüydün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....