Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

18 Ocak 2014 Cumartesi

Gizli aşk

Hep gizledim aslında senden sevgimi,sandıklarda,dolaplarda en önemlisi de kalbimde gizledim...Ben sevdim bu aşkta seni sen görmeden hissetmeden ben kapıldım rüzgarlarda bu aşkın hüzününe,ben zincirlerde kalmış kalbimi kurtarmaya çalışırken sen dibine ittin sevgimi,gizliydin hep kalbimde sen sakladım ben herkezden sen ne zaman gitmek istesen ben dur dedim bu gidişe,yalanlar söyledin yetim kalmış gönlüme,bir 10 yılı sildin ömrümde ben yapayanlız kaldım sen benden gittikten sonra,gözlerimde bir damla yaşla dolaştım insanlar arasında ben korktum belkide bir an,yanımda olmamandan zamanın gidişinden korumaktı tek suçum seni sen hep yüz çevirdin bana ben özledim seni ömrümde ama hiç açıklayamadım sana çünkü bu aşkın adı gizli aşktı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....