Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

28 Eylül 2014 Pazar

Gördüklerim

Sıcak bir yaz günüydü,burdur sokaklarında bir arkadaşımın yanına gitmek için yürüyordum,hava sıcaktı okulun hemen karşısındaki cafeye giderek arkadaşlarımla buluştum fakat arkadaşlarımın arasında tanımadığım kişiler vardı,hemen tanıştım tanışmadıklarımla,birinin adı tolgaydı(daha önceden tanıyordum)değeride yengemiz zeliha,çok güzel insanlardı içleri dışları birdi bana göre aşklarını anlatmak mümkün değildi aslında,onları tanıdıkça sevgilerine şahit oldum,birbirlerine sımsıkı sarılan,her sorunla baş edebilek olan bir sevgiye sahipti ikiside,zaman zaman tartışıyorlardı elbet hatta kıskançlık krizleride oluyordu,ama sonunde gene yanyana ve beraberlerdi,bense özeniyordum bu aşka,onlar aşklarını daha ileri taşıdılar,öykü olan aşkları artık destan olmuştu dilden dile dolaşıp torunlarımıza kadar gidicekti belkide,onlar hala arkadaşlarım ve hala aynı güçte sevgiyle birbirlerine bağlılar.Bu aşkın ömür boyu sürmesi ve ilerde bir evin anahtarları ikisindede olaması dileğiyle,[Nazar Değmesin İnşallah]...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....