Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

26 Eylül 2014 Cuma

Evin halleri

Sabahın ışıkları penceremin aralanmış perdesinden gözümü alıyordu,uyumamıştım bu gece sabahı beklemiştim,odamın genel görünüşü dağınıktı kapının arkasında bir sürü eşyalar asılı,duvar dibindeki sehpada bir radyo kısık seste eşlik ediyordu güne,yatağımın üstünde dolmuş kül tablası,bir sürü bitmiş sigara paketi,sağa sola atılmış izmaritler gözüme batıyordu,kalktım yataktan bir eşofman bulup giydim,mutfağa doğru ilerlerken geceden kalma çöpler hole saçılmıştı,mutfağa girdiğimde manzara anlatılmaz yaşanır bir şekildeydi,her yer tam anlamıyla pislikle doluydu,evde yalnızdım fakat gece bir şeyler olmuştu herhalde,buzdolabını açıp bir şişe maden suyunu kafama diktim,solona gitmekten korkuyordum çünkü görmek üzere olduğum manzaraya kalbim dayanmaya bilirdi,ürkek adımlarla girdim salona ama ilk defa şaşırmıştım salon temiz olmasından dahada iyi olan bir şey vardı,masada dumanı üstünde bir kahvaltı sofrası hazırlanmış birde not bırakılmıştı,anladım ki gece yalnız değildim,yemeğimi yiyip hemen evden ayrıldım,notu bırakanın yanına gittim bir teşekkürden sonra eve geri geldim,artık akşamın perdesi yavaş yavaş ışığı kapatıyordu,bir sonraki sabahı nasıl karşılayacaktım bilmiyordum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....