Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

16 Temmuz 2014 Çarşamba

Hadi bakalım

Bir tartışma konusudur muhabbetler,bazen bir konu açılır ansızın ve muhabbet koyulaştıkça tartışmaya dönüşür çoğu zaman konu önemli değildir maksat muhabbet olsun,bu tartışma son bulduğunda sıradan konuşmalara devam edilir,örnek vermek gerekirse;bir arkadaşınızla sohbet ederken bir anda fikir ayrılığına düşersiniz ve konuyu tartışmaya dönüştürürsünüz öle devam eder işte,aslında ben bu gün size başka bişey yazacaktım ama ilham perilerim ramazan diye işi bıraktılar bide utanmadan biz gelemiyeceğiz dediler bende kendi aklımdaki konulardan saçma sapan yazayım dedim öle işte,tamam tamam başlıyorum.

Bir kalem alın elinize bir de eskimiş ve sararmış bir yaprak,kaleme bırakın çizgileri,kelimeleri,şiirleri,resimleri,öyküleri kısacası kalemin yapacaklarını bırakın kalem yapsın sonra bir sigara yakın ve oturun sessiz bir yere,düşünmeyin başka bir şey sadece bırakın beyninizi aklınıza ne getirecek bakalım,sonra bir müzik açın çok hareketli değil çok slowda değil sakin bir müzik,işte o anda düşünün sevdiklerinizi,bir bardak çay koyun şöle içinizi ısıtacak tarzda ve rüzgarı dinleyin hangi haberleri var dünyadan sonrada gidin yatın yav
bu ne böle otur otur nereye kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....