Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

21 Temmuz 2014 Pazartesi

Az Bile

Siz şereften yoksun adi herifler,kendi çocuklarınızın kafasına silah dayayıp tetiği çekebiliyormusunuz ki başkalarının çocuklarını gözünüzü kırpmadan öldürüyosunuz?Lan hayvanlar(hayvanlara hakaret oldu ama)sizin öldürdüğünüz insanların bir tırnağına bile denk gelmiyorsunuz ama kime laf anlatıyorum ki katiller,o füzelerinizi,silahlarınızı,tanklarınızın ucunu ağızınıza dayayıp ateşlesenize uğraştırmayın insanları pislik temizlemeye.Ama şunu unutmayın siz gibi şerefsizler oldukça biz gibi ''ADAMLAR''hep olucak,Filistindeki kardeşlerimizi daha ne kadar acıya boğacaksınız hodri meydan yiyosa gelin türkiyeye bir yan bakış atın yada ne biliyim,bi söz söyleyinde sizin attığınız mermi kadar müslümanın,türkün yani sizin gibileri öldürmekten zevk alan insanların ayakları altında çiğnenmek ne demek bi öğrenin,aslında ben hayvanlarla konuşmam ama sizin cinsiniz daha yeni çıktı piyasaya ondan bi uyarıyım dedim,Allah sizi nasıl biliyosa öle yapsın,

ŞEREFSİZ İSRAİL...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....