Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

19 Mart 2014 Çarşamba

sildim

Seni sildim ben;kalbimden gönlümden sildim seni öyle bir sildim ki sanki daha önce kimse seni görmemiş ve duymamış gibi kayboldun karanlıkta...Seni sildim ben;uzayın derin boşluğuna yolladım seninle olan her bir şiiri,öyküyü,masalı,romanı,gazeteleri,yorumları,mektupları ve aklıma gelmeyen sildiğim hayatları...Seni sildim ben bazen bir silgi ile bazen de bir kurşun kalemle,bazen bir cümlemde sildim bazende bir şiirimde,bazende benim olmayan kalbimde,fakat sen mürekkeple yazılmış gibi kaldın gönlümde,sen giderken ne varsa sana dair aldın içimden,ben sana haykırdıkça duygularımı sen döndün bana sırtını zaman sana izin vermedi ama bak şimdi yaşlandın sen bedenin yaşlanmasa da ruhun inatçı bir bunak gibi unutmak istiyor sana olan sevgimi,bak yine bir damla kan damladı serum vurdu kalbime senin yaşlı doktorların bende benim olan hemşireme gittim artık seni kalbimden de gönlümden de hayatımdan da sildim ben seni   SİLDİM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....