Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

21 Mart 2014 Cuma

Hitaben

Sen kalbime hitaben,şiirlerim sana,sen dünyaya hitaben,kalbim uzaya,ben sana hitaben sen başkasına ben seni beklerken sen başkasıyla,ve güneş kadar parlak bakışların kapatır göz perdelerimi,ama olmayan kalbinde kaybolmak ne kadar zor olabilir ki,şimdi kısa bir şiir benden sana

Sana hitaben kalbinden çıkar beni
Sana hitaben dünyadan sil beni
Sana hitaben uçurumlara göm beni
Sana hitaben sil de kurtar beni

Bana hitaben hep bir damla kan
Bana hitaben kalmış açıkça zan
Bana hitaben çok zalim yalan
Bana hitaben bıkmış sessiz alkışlardan

Yani sana hitaben bu dünya sen istesen de istemesen de ben seni severken ne zaman seni zorladım ey yar yada ne zaman ısrar ettim beni sev diye,sen sevmesen de benim yanımda olsaydın ne olurdu incilerin o kadar çok ki bir kaç tanesi dökülse kaç yıllık aşk için çok mu benim sevgim sana gerçekten çok mu,yada ben aslında bir var bir de yokmuyum senin gezegenin de.zaten çoktan kayboldum sensizlikte ve yoğun siste....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....