Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

22 Mart 2014 Cumartesi

sakın

sakın bırakma gülmeyi gülüm sen çünkü o zaman ben yerin dibine giriyorum arkadaşlarım soruyor neden bıraktı diye bende korkuyorum gerçekleri söylemekten daha geçen gün biri sordu hala aşıkmısın söyleyecek o kadar kelime vardı ki anlayamassınız dedim kapattım meseleyi ama aslında içimde bir yerlerde hep gizliydin sen bazen yazarken düşünüyorum acaba hala seviyormu beni diye sonra kendime bir tokat vurup ayılıyorum kalbimde bir yerlerde hala ben varım biliyorum ama sen bunu kabul etmiyorsun ben seni çok silmek istedim ama olmadı işte kalbimde yer etmiş varlığın ama bazende açı çeker yokluğun ben seni böyle sevdim,ama sen sakın bırakma gülmeyi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....