Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

18 Ocak 2016 Pazartesi

Dikkat Ölüm Tehlikesi !

Bu mısraları yazarken içimdeki vatan sevgisi ve asla dinmesini istemediğim ezan sesini hayal ediyorum,şanlı bayrak ve muzaffer dinimiz islam için dolduruyorum...

Kendini bilmez ufak tefek bir ülkenin sınırlarımızın içerisine girmesini hayal etmesi ve utanmadan bu hayali gerçekleştirme çabası içerisine girmesi onların hazin sonları ile neticelendi,şimdi soruyorum rusya,siz kimsiniz ?Bu devletin,bu ecdadın tarihini açıp hiçmi okumadınız ? Hiçmi bizleri savaşlarda izlemediniz ?Siz hiç korkunun damarlarınızın içerisinde ilerlemesini tecrübe etmediniz mi ?

Biz iman dolu göğsümüzle,bayrağımızın üzerindeki kahraman şehitlerimizin kanı ile,5 vakit okunan ve ebediyen okunacak olan ezan sesi ile,sadece secdede eğdiğimiz başımız ile karşınızdayız,bu millet zaferide,üzüntüyüde,yenilgiyide,korkuyuda,savaşıda gördü ama hiç biri yıpratmadı bizleri,biz zor anlarda kaçmayı değil göğüs germeyi öğrendik.

Siz şimdi bizim bu yıllardır gözümüz gibi baktığımız ve koruduğumuz vatanı bizden almakla yada savaşa sürüklemekle tehdit ediyorsanız bilin ki artık ölüm peşinizde.

Bu topraklar alınırken ecdad müjdelerle,ümitlerle,ve daha nice duygularla dolup taşıyordu,650 yıllık bir devletin torunlarına dil uzatırsanız o dilinizi keserler...

Bu millet sizin karşınızda asla eğilmez,biz İstanbulu nasıl fethedip koruduysak,biz çanakkalede nasıl bir destan yazdıysak aynı şeyleri seve seve bir kez daha hatta bin kez daha yaparız...

Bu ülke İslamı ebediyen koruyup kollayacaktır,BU EZAN BU KURAN BU BAYRAK ASLA DİNMEZ,SUSMAZ,İNMEZ...

Buraya girmeden önce aklınızdan çıkarmayın
TÜRKİYE=DİKKAT ÖLÜM TEHLİKESİ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....