Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

30 Mart 2017 Perşembe

Yaz Geliyoooooor


Merhaba yaz güneşine hasret kaderdaşlarım,mart ayını arkada bırakıyoruz ve işte beklenen an sıcağın acımadan yüze vurduğu,tatil mekanlarının hunharca doldurulup,clup'a gitmenin marifet olduğunu sanan insanların'hadi bana clup verin laaaaaan'diye etrafta dolaşmaya başladığı bir yaz geliyor..

Aslında bu kış insanın sevgilisinden kötü bir tokat yermişcesine yüzüne vuran bir soğuk ile karşılamıştı bizi ama biz bunada dayanarak atlattık sayılır kış dedeyi,işin özü yaz planı olarak aklımda hiç bir şey yok Balıkkesirin nemli ve dayanılmaz sıcağı ile garip bir karşılaşmaya gireceğim ama hayalimde ne olduğunu sorarsanız;
İŞTE BU TAM BANA GÖRE
Böyle bir ortamda olmaktan daha rahatlatıcı bir şey olamaz herhalde aslında birkaç tane daha hayalim var ama önce bu var,şu manzarada gece dolunay eşliğinde bir çay ve duman(anladınız siz)..

Aslında iş hayatımda gerçekleşen gelişmelere bağlı olarak iki türlü düşünce var aklımda yaz hakkında;
1-iş bulamadım ve işsiz bir şekilde fakirlik dolu 'halk plajında' günü birlik tatil.
2-paralı bir şekilde ailem veya arkadaşlarımla yani aslında hepsiyle ayrı ayrı da olabilir bir haftalık orta halli bir tatil.

Neyse diğer bir hayalim ise daha yeşil bir tatil serin rüzgarların yüzünüze gülümsediği veya sizi bir anne gibi kucaklayan çimenlerin altınızda serili olduğu bir çayır,dağ,ova vb. tam olarak anlatmam gerekirse;

Yani böyle bir manzarada insan nasıl olurda büyülenmez,nasıl şiirler yazmaz?
Bir de insanın yanında sevdikleri olursa burası tam ban göre bir yer,ama şansa bakki buralarda böyle bir yer yok :(


Ve son olarak çoğunun yaşayacağı asıl tatil planına gelelim yani,deniz kum ve güneş üçlüsünün gün boyu batak oynadığı sahil kesimlerinde memur ve işci abilerimiz ve ablalarımızın huzur içerisinde bir ve iki haftalık yapacakları tatil.Asıl tatil bu aslında çünkü insan fazla bir lüks tatil yapınca daha azı kesmiyor onun için en güzel her şeyin ortası aslında.

Orta hallimi bilmem ama benim diğer hayalimde bu;
Yani düşününce buralarda böyle yerler var ama nasıl gideceğiz orası bir gizem.
Gerçi benim uçağı falan satarsam kesin giderim :)

Benden bu kadar umarım herkes kendine göre huzurlu bir yaz geçirir,ama unutmayın önemli olan lüks değil,sizin huzurlu olduğunuz bir tatildir...

Teşekkürler...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....