Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

26 Ocak 2018 Cuma

Günler Geçiyor

Bu gün farkettim ki günler çok hızlı geçiyor,daha bir yıl önce nerdeydim şimdi nerdeyim örnek verecek olursam bir yıl önce burdayken
şimdi ise daha sıkı bir çalışma ile geldiğim yer tam olarak yani tam olarak busarı;
evet yazıhaneye geçtim yani aslında geçtim de ne oldu diye düşünüyorum ama mutluyum sonuçta günümüz şartları ile bir iş yerinde 8 saat  çalışıp dolgun denebilecek bir ücret alıp gün içinde işlerinizi görebiliyorsanız o gayet güzel ve gerçekten' iş ' diyebileceğiziniz bir vasıftır.

şimdi gelelim eski zamanlara yani çalışmadan önceki hallere ne yapıyordu bu çocuk derseniz tam olarak bu;
şaka şaka bu da hostluk dönemleri sonuçta kişilik olarak bana gayet uygun bir ortam işte asıl gerçek eski ben 
neyse bu fotağrafa çok takılmayın çılgın dönemler bunlar ve mutlu zamanlar kafamız güzel değildi ama dünyamız güzel

Şimdi asıl meseleye gelelim 
Uçak aldım beyler bayanlar,inanmayanlar birazdan resmini koyacam o zaman yüzlerinizde ki ifadeyi merak ediyorum gerçi çoğunuz bunu yalanlıycak ama önemli değil bana ulaşın gezdireyim sizi bir kaç tur sonuçta mazot falan kullanmıyor meret bildiğin zippo kullanıyor ama uçarken azıcık sol aksan tekkliyor bi ustaya gösterecem nasip olursa
işte benim uçağım;
dada dada dadaaaaaaaaaaa 

Neyse bu kadar mevzu yeter bu bir deneme yazısıydı baktım beğendiniz hep böyle yazarım kapiş 
hadi allaha emanet olun kapayın gözlerinizi 

BUNLARIN HEPSİ BİR RÜYA...

2 yorum:

  1. Hadi ilk yorum benden olsun.merak ediyorum "uçağını" nereye park ettin.
    Hahahha:)

    YanıtlaSil

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....