Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

7 Mart 2016 Pazartesi

GİDİYORUZ...

'Bitmeyecek bir masalın içinde olmaktansa,sonu olan bir kabusu yeğlerim'

Gidiyoruz artık biz bizden,bitiriyoruz tamamı ile yarım kalmış hayalleri.Son veda bu benden sana,ben istediğin gibi görünemem,ben zaten olduğum kişiyim,değişim söz konusu değil.

Bitiyor artık ucu bucağı olmayan hayaller,biz hayallerde bile uzaklara gidiyoruz,hiç gelememek üzere.

Gidiyoruz,bittiğinde bir arkadaş teselli eder belki,bir mendil de ev sahipliği yapar göz yaşlarımıza,kaçmadan ve korkmadan gidiyoruz.

Bu gidişten sonra üzgün olmayacağız yada pişmanlık duymayacağız,sadece biraz yorgun olacağız,bir fincan kahvenin alıp götürebileceği bir derdimiz olacak.

Gitmeliyiz bence,sonu gelmez yoksa bu beklemenin,hayaller kurmak basit ama gerçekleşmeyen umutlara bağlanamam ben artık,her şeyi alıp gidiyoruz.

Yorgunluğu atlatır atlatmaz hemen yeni şeyler bulmaya başlarız,mesela sen resim çizersin bende şiir yazarım,bir şekilde kurtuluruz kasvetten,arada aklımıza gelince ağlarız sonra güzel günlerin hatrına bir tebessüm.

Ama artık kalamayız birbirimizde,bu bekleyiş,bu umutlar ve bu hayal deryası çok uzun sürmez,hemen silmeliyiz bütün hayal dünyamızı,gitmeliyiz.

Bu son masaldı benim için,son bir hayaldi yaşananlar ama her başlangıçın bir sonu var,onun için bunun sonuda gitmek ben gidiyorum,beklemek acı veriyor....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....