Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

17 Şubat 2015 Salı

Ne Değişir

Yağmur ince ince yağıyor,hava hafif kızıl aksam güneşi yeni batmış,bir kaç parlak yıldız beliriyor göz yüzünde bulutların arasından zorda olsa seçiliyor.Martılar bir telaş içinde uçuşuyor,nereye gidiyor bu insanlar,neden rüzgar yavaş yavaş okşuyor yüzümü,bir çocuk elinde ekmek koşarak evine gidiyor,yaşlı bir amca arkadaşı bastonla yavaş yavaş yürüyor kaldırımda...

  Şimdi bunca olay sadece dakikalar içinde oluyor ama o dakikalar içinde sevdiğim kişi yanımda yok,yanımda olsa yağmur aynı miktarda yağmaz mı dünyaya?Güneş batmaz mı geceleri?En parlak yıldızlar parlamaz mı gökyüzünde?Martılar özgür özgür uçamaz mı?İnsanlar işlerine gidemez mi?Küçük çocuk o ekmeği evine götüremez mi?Yaşlı amca gene her zaman ki gibi devam etmez mi hayatına?Ne değiştirir benim hayatım haricinde sevdiğimin yanında olması?Onun nefesini duymak hangi rüzgarı engeller?İnsanları işlerinden alıkoyarmı benim sevgim,masum bir bakış hırçınlaştırırmı durgun denizi?Kime engel olurum kısaca sevdiğimle olduğumda?

  Kimse görmesin  benden başka onun gözlerini,kimse ellerini tutmasın gönlümden habersiz,o benim yanımda olursa hayatım değişir ama söyleyin dünya için değişir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....