Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

27 Haziran 2014 Cuma

Özlemek

Özledim seni,akşamların serin serin esen ayazı gibi,gündüzün yeni doğan genç güneşi gibi,baharın topraktan çıkan ilk fidanları gibi,bir çocuğun il hayata gözlerini açışı gibi kısacası seni sen gibi özledim ben doya doya sarılmak istiyorum il gördüm anda sonra öyle kalalım istiyorum saatlerce sonra akşam olsun biz aydınlatalım aşkımızla o karanlığı,sen hep gözlerimin içine bak ve konuşmadan duralım öylece,Özledim seni sanki yeni bir element bulmuş bir kimyager gibi,benzini biten arabanın benzinliğe kadar gitmesi gibi kısacası her şey gibi özledim ilk günkü gibi doyasıya özledim...SENİ ÖZLEDİM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....