Wikipedia

Arama sonuçları

Bu Blogda Ara

22 Temmuz 2013 Pazartesi

UŞAĞI İZLİYORUM...

Uşağı izliyorum,bir kumrunun kanat sesi
Ağaçların hiç bitmeyen o hoş ezgisi
Küçük bir çocuğun masmavi gözleri
Kırlangıçların rahatlatan o sesi...

Uşağı izliyorum,bir tren sesi geliyor ilerden
Bir çocuk duraksıyor bir ara
Salıncağa dikmiş gözlerini gizliden,
Bir çocuk ağlaya ağlaya koşuyor,bacağında bir yara...

Yavaş yavaş ilerliyor arabalar yollarda
Şimdi rüzgarı bekliyorum,bekliyorum
Yağmur başlıyor ve hızlanıyor zamanla
Oturdum ve uşağı izliyorum...

Uşağı izliyorum,okuldan birer birer çıkan öğrenciler
Kızları film misali izleyen serseriler
Teyzelerin o hiç bitmeyen dedikoduları
Şimdi ağızlar sustu seyre daldı gözler...

Uşağı izliyorum,her arsada bir top sesi
Çocuklar,amcalar,teyzeler herkez izliyor
Yabancı bir yüz dalgın dalgın adres soruyor
Bulut kapalı,güneşi izliyor

Uşagı izliyorumikağıt ve kaleme dökülmez uşak
Her okuyana bu şiiri atlatır kuşak
Şimdi susan her ağız için;
Oturdum ve uşağı izliyorum...(Ahmet Yasin Çiçek)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ki Sen

Kalbim sıkışık bu koca evrende,içimde tutamadım artık, yazmak istediğim için doldurdum keselere mürekkepleri,durmadan yazmak için çabaladım....